Onko vika tietojärjestelmissä vai palveluhalukkuudessa?

19.04. 2016

Sain 1.4. tekstiviestin LänsiAutolta. Kiittivät asiakkuudesta ja tarjosivat renkaanvaihtoa 35 eurolla. Vastasin  4.4. viestin ohjeiden mukaan. Ilmoittivat vastausviestissään soittavansa pian aikataulun sopimiseksi. Mitään ei ole kuulunut. Nyt on 19.4.

15.3. soitin Vantaan hammashoidon ajanvaraukseen. Jätin takaisinsoittopyynnön ohjeiden mukaan. Nauhoite lupasi, että saman päivän aikana soitetaan takaisin. Kukaan ei soittanut.

Oli julkinen tai yksityinen palvelu, niin ongelma on sama. Onko kyse siitä, että tietojärjestelmät eivät toimi vai eikö asiakasta/potilasta haluta palvella?

Tags

Lähetä kommentti

  • %s ei julkaista